Ce a pățit un grec care mergea cu autocarul în România. Când a ajuns la destinație, a încremenit. „Soția mea a sunat întruna, dar…”

Un grec căsătorit cu o femeie din Iași a devenit fără voia lui protagonistul unei pățanii foarte greu de imaginat. În urmă cu o săptămână el a venit din Atena la Iași, dar când a ajuns la destinație și-a dat seama că bagajul nu era ăn cala autocarului cu care ajunsese. Însă explicația celor de la firmă l-a șocat!

„Mi-au spus că trebuia să am eu grijă de bagaj, că ei nu-şi asumă, că ce, «nu ştiţi că se fură?». Adică trebuia să cobor şi eu la fiecare oprire, de câte ori cobora un pasager, şi să caut printre bagaje, să văd dacă mai e acolo? De la Roman am fost trimişi şase persoane cu altă maşină, deoarece autocarul pleca la Suceava. Atunci şoferul a spus că nu-l găseşte. A tot sunat soţia mea atât pe şofer, care a zis ca e posibil să se fi încurcat printre bagajele de Suceava, cât şi la firmă. Mereu ni s-a spus că persoana cu care trebuie să vorbim nu este”, povesteşte Cristos Adrianopoulos.

Valorea babajului era estimată la câteva sute de euro. Împreună cu soţia sa, Bianca, au făcut ieri dimineaţă o sesizare la Comisarialul pentru Protecţia Consumatorului Iaşi: „Cu această firmă am mai păţit-o, mi-a trimis mama din Grecia o lădiţă cu măsline care tot aşa s-a rătăcit şi s-a pierdut. Altă dată mi s-a controlat în pachet. Acum i-am sunat şi mi-au zis că nu au ce să-mi facă. În alte ţări se autosesizează şi se rezolvă repede o astfel de problemă. Aici nu, şoferul care a fost pe autocar nici nu ne mai răspunde la telefon. Nu ne place cum tratează firma această problemă şi nici cum ni se adresează cei de acolo, ca şi cum e vina nostră şi ar trebui să renunţăm, să nu mai cerem lămuriri. E ruşinos să se fure aşa, ca în codrul verde! Ca firmă românească, se fac de ruşine!”, spune şi Bianca revoltată, potrivit ziaruldeiasi.ro.

„Am primit sesizarea, am dat-o în lucru. E prima sesizare de felul acesta de la începutul anului, în anii trecuţi am mai avut plângeri cu maşini de transport persoane ori marfă din afară, dar pe distrugeri. De exemplu îmi amintesc de un TV, o plasmă, însă pe lipsă nu am avut sesizări. Bagajele sunt asigurate de firmele de transport, ei îşi asumă acest lucru şi oferă despăgubiri, în cazul în care se pierde un bagaj. Vom vedea zilele următoare cum decurge cercetarea”, a precizat Alexandru Hordilă, şeful Comisariatului pentru Protecţia Consumatorului Iaşi.

„Referitor la domnul Andrianopoulos Cristos care şi-a pierdut bagajuj în timpul călătoriei, societatea de asigurări nu despăgubeşte în această situaţie, bagaj însoţit, al călătorului. Deţinem asigurare de bagaje şi călători, dar asiguratorul nu despăgubeşte, este menţionat şi în condiţiile generale de călătorie (sunt menţionate pe bilet) că dânsul trebuia să aibă grijă de bagaj. Regretăm acest incident şi ne pare rău că nu îl putem ajuta pe dl. Andrianopoulos Cristos în această situaţie”, au transmis, pe de altă parte, reprezentanţii firmei responsabile de acest incident.

Sursa: ziaruldeiasi.ro