Trei tineri au mers la restaurant, au consumat ce au dorit, apoi au plecat fără să plătească. Câteva zile mai târziu, proprietarul a primit un plic. Când l-a desfăcut, a înlemnit. Ce au putut face bărbații depășește orice imaginație

Trei tineri au decis să ia cina într-o seară la restaurantul Kilimandjaro din Middlesbrough, însă aceștia au plecat fără să achite nota de plată. Inițial, au vrut să plăteascî folosind un card bancar, dar pentru că restaurantul nu avea acest serviicu, ospătarul le-a dat voie acestora să plece la un bancomat, dar cei trei nu s-au mai întors.

„De obicei, nu pleacă tot grupul la un bancomat. Tocmai ce le-am spus angajaților ca data viitoare să se asigure că unul dintre ei rămâne în local”, a spus proprietarul restaurantului, Apollo Apollinaire. „Acceptasem ideea că am pierdut banii”, a complet el.

Câteva zile mai târziu, bărbatul a primit o scrisoare în care cei trei tineri își prezentau scuzele. Mai mult, în plic erau 40 de lire, cu 5 lire mai mult decât nota de plată.

„În timp ce căutam un bancomat, ne-am dat seama că ultimul tren către casă va pleca în scurt timp. (…) Am alergat către gară și am luat ultimul tren. În acel moment, ne-am dat seama de acțiunile noastre și am decis să trimite o scrisoare în care vă cerem scuze”, au explicat cei trei tineri – Tom, Alex și Harry.

Proprietarul restaurantului a publicat pe o rețea socialăp poze cu scrisoarea celor trei tineri, iar internauții au reacționat imediat, lăudând gestul tinerilor.

Sursa: libertatea.ro 

 

TE-AR PUTEA INTERESA ȘI:

Au mers la restaurant și au refuzat să fie serviți de acest chelner: „De ce l-ați angajat?”. Ce a urmat apoi a uimit o lume întreagă, uite ce reacție a avut patronul când a auzit asta

Restaurantul Grenache din Manchester, Marea Britanie, este un loc foarte cunoscut.Bucatele alese, specifice bucătăriei englezești ori celei franțuzești, totul pus la punct foarte bine, îi determină pe vizitatorii localului să creadă că este un loc de-a dreptul unic.

Mike Jennings este proprietarul acestui restaurant și este tare mândru de tot ce a realizat până acum.

Într-o zi, i-a fost dat să trăiască o experiență total neobișnuită. Unul dintre chelnerii angajați în localul său a fost ofensat de niște clienți pentru că se confrunta cu această problemă de sănătate.

Andy Foster a vrut doar să îi aducă la cunoștință șefului său ce se întâmplă, însă Mike a făcut mai mult de atât.

Proprietarul restaurantului nu a rezistat și a făcut publică această postare pe internet.

„A fost nevoie de o zi întreagă pentru a restabili încrederea unui membru al echipei, după ce a fost umilit în public, fiind supus discriminării sociale.

„Ce e în neregulă cu el?” şi „De ce l-aţi angajat?”, au întrebat ei.

Atunci, Mike a dat răspunsul: „În Grenache angajăm oameni, evaluând experienţa lor, cunoştinţele şi pasiunea pentru muncă…Nu culoarea pielii, aspectul fizic, numărul de tatuaje, mărimea hainelor, apartenenţa religioasă şi starea de sănătate. Noi nu discriminăm! Dacă dv. o faceţi…Atunci vă rugăm să nu rezervaţi o masă la Grenache. Nu meritaţi timpul nostru, efortul sau RESPECTUL!”

Andy Foster, chelnerul ofensat, suferă de autism de șapte ani și spune că nu este prima dată când se confruntă cu asemenea situații. Cu toate că are această afecțiune, băiatul este muncitor, uimindu-i cu eficiența și dăruirea sa.

Mesajul lui Mike a primit mii de aprecieri pe o rețea socială, iar cei mai mulți s-au arătat de partea lui Andy, asigurându-l de tot sprijinul lor.

Tu ce părere ai despre reacția patronului?

 

Sursa: dailymail.co